HTML

Asztrológiában el lehet tévedni a jóslatokkal

2012.12.23. 01:34 ulrikzsici

"Volt, hogy egy jövőkép is?" Kérdeztem.

Akkor a király küldött és megparancsolta nekik, hogy a férfi, és azt mondta: "Te leszel az én Fortune Teller-in Chief", és ő ajándék neki pénzt, és egy ló és egy köntöst a becsület.

Nem sokkal ezt követően a király Treasury betörtek és kirabolták ide klikkelj. Ezután a király elküldte az ő Fortune Teller-, és azt mondta: "Meg kell találni engem a tolvajok." A szegény ember kérte a 40 napos türelmi idő, és jött haza a feleségéhez, és azt mondta: "Látod, mit tettél. Ön engem fenyegetett életemben, hogy milyen vagyok, hogy megtudja, a tolvajok? Semmi számunkra, hanem az, hogy repülni a végén a 40 nap. "

"Isteni nekem most."
Divine most nekem

Aztán, hogy ne vesszen el száma az idő, letette 40 időpontot egy hajó klikk, és azt mondta a feleségének: "Hozz egy vagy szakdolgozat datings minden este, Amikor kimerültek, Hogy ma éjjel Mehetünk repülni."

Most a tolvajok hallottam, hogy a főnök jövendőmondó megígérte a király, hogy megtalálja őket. Voltak 40 tolvajokat, és ők nagyon féltek. A vezető azt mondta egyikük: "Menj a ház a Chief Fortune Teller, és nézd meg mit csinál." A tolvaj került a Fortune Teller házába, és kúszott fel a tetőre, és elkezdtem hallgatni. Most történt, hogy abban a pillanatban, amikor a felesége hozta az egyik dátumokat, és odaadta a férjét, és azt mondta: "Az első a 40, drágám." És a tolvaj, mikor meghallotta ezeket a szavakat, gondolta, hogy a jövendőmondó azt jelentette, hogy azt mondják: "Az első negyven tolvajok eljött", és ő megrémült, és elmenekült, és hozta a hírt, az ő vezetője.

Következő este elküldött két ember együtt, hogy megtudja, mi történik, és ahogy előtt meghallgatja a Fortune-Teller mondani a feleségének: "A két 40, drágám", és rövid, ez így ment minden este míg a 40..

Szólj hozzá!

Címkék: asztrologus

A bejegyzés trackback címe:

https://fontos-asztro.blog.hu/api/trackback/id/tr184978220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása